

319,00 zł
Cena regularna:
329,00 zł

349,00 zł
Cena regularna:
379,00 zł

69,00 zł
Cena regularna:
89,00 zł

449,00 zł
Cena regularna:
549,00 zł

1 499,00 zł
Cena regularna:
1 899,00 zł

429,00 zł
Cena regularna:
549,00 zł

3 099,00 zł
Cena regularna:
3 899,00 zł

849,00 zł
Cena regularna:
949,00 zł

79,00 zł
Cena regularna:
89,00 zł

1 339,00 zł
Cena regularna:
1 449,00 zł

1 399,00 zł
Cena regularna:
1 449,00 zł

1 799,00 zł
Cena regularna:
2 099,00 zł

1 539,00 zł
Cena regularna:
1 699,00 zł

279,00 zł
Cena regularna:
299,00 zł

149,00 zł
Cena regularna:
169,00 zł

1 899,00 zł
Cena regularna:
2 199,00 zł

1 899,00 zł
Cena regularna:
1 999,00 zł

579,00 zł
Cena regularna:
649,00 zł

899,00 zł
Cena regularna:
1 099,00 zł

659,00 zł
Cena regularna:
949,00 zł

769,00 zł
Cena regularna:
1 199,00 zł

1 239,00 zł
Cena regularna:
1 599,00 zł

379,00 zł
Cena regularna:
399,00 zł

399,00 zł
Cena regularna:
489,00 zł
Zwroty i reklamacje
Zwroty i reklamacje
Odstąpienie od umowy
Jeśli jesteś konsumentem - co do zasady przysługuje Ci prawo do odstąpienia od zawartej na odległość umowy.
Od umowy możesz odstąpić, składając nam oświadczenie o odstąpieniu od umowy np. poprzez wiadomość e-mail przesłaną na adres: info@znaneklocki.pl
Towar zwróć do nas niezwłocznie na adres: ul. Patriotów 110, nr 215, lok. C, 04-844 Warszawa , jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym odstąpiłeś od umowy.
Od umowy możesz odstąpić w terminie 14 dni.
Bieg czternastodniowego terminu na odstąpienie od umowy rozpoczyna się:
- dla umowy, w której wydajemy rzecz, będąc zobowiązanymi do przeniesienia jej własności - od objęcia rzeczy w posiadanie przez Ciebie lub wskazaną przez Ciebie osobę trzecią inną niż przewoźnik,
- dla treści cyfrowych - od dnia zawarcia umowy.
Do zachowania terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Dokonane przez Ciebie płatności za towar zwrócimy Ci niezwłocznie, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania od Ciebie oświadczenia o odstąpieniu od umowy. Opłata za transport nie podlega zwrotowi.
Możemy wstrzymać się ze zwrotem otrzymanej od Ciebie płatności do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Ciebie dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umowy:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu
- o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.
Szczegółowe informacje na temat odstąpienia od umowy znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.
Reklamacje
W przypadku gdy zakupiony u nas towar okaże się wadliwy, masz prawo reklamować go w oparciu o rękojmię. Reklamację najlepiej złożyć na adres e-mail: info@znaneklocki.pl lub drogą pocztową na adres ul. Patriotów, nr 215, lok. C, 04-844 Warszawa
Reklamowany towar należy wysłać na adres: ul. Patriotów 110, nr 215, lok. C, 04-844 Warszawa
W związku z wadą możesz żądać:
- wymiany rzeczy na wolną od wad,
- usunięcia wady,
lub złożyć oświadczenie o:
- obniżeniu ceny,
- odstąpieniu od umowy – w przypadku wady istotnej.
Odpowiadamy względem Ciebie za wady stwierdzone przed upływem dwóch lat od dnia wydania rzeczy.
Co do zasady reklamację możesz zgłosić w ciągu roku od zauważenia wady, ale czas na złożenie reklamacji nie może się zakończyć przed upływem okresu odpowiedzialności sprzedawcy.
Rozpatrzenie Twojej reklamacji (ustosunkowanie się do niej) nastąpi w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas Twojego zgłoszenia reklamacyjnego.
Więcej informacji na temat reklamacji znajdziesz w naszym Regulaminie sprzedaży.